Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ/υγεία (14)


Γεια σας φίλοι μου
Πάνω από 10.000 περιπτώσεις καρκίνου του στήθους και του παχέος εντέρου μπορούν να αποσοβηθούν κάθε χρόνο εάν ο κόσμος αποφάσιζε να ασκηθεί λίγο περισσότερο, όπως να κάνει γρήγορους περιπάτους ή να ασχοληθεί με δύσκολες δουλειές του σπιτιού (!!!), λένε οι επιστήμονες.
Δεν είναι τυχαίο φίλοι μου που και στο βιβλίο μου (Πώς να νικήσετε το στρες) αλλά και σε αυτό το μπλοκ σας συστήνω συχνά να μη ξεχνάτε να ασκείστε.
Σύμφωνα με πρόσφατη ιατρική έρευνα, 45 λεπτά μέτριας άσκησης την ημέρα θα μπορούσε να γλυτώσει από τον καρκίνο του στήθους 5.500 περιπτώσεις καρκίνου μαστού ετησίως στην Αγγλία λένε Βρετανοί ερευνητές, ενώ τουλάχιστον 4.600 περιπτώσεις καρκίνου του παχέος εντέρου θα μπορούσαν να γλυτώσουν ετησίως με 30 λεπτά άσκηση ημερησίως.
Οι ερευνητές πιστεύουν πως λιγότερο από το 1/3 των Βρετανών γνωρίζει τα οφέλη της άσκησης σε σχέση με τη πρόληψη του καρκίνου και γι αυτό συστήνουν την ενημέρωση του κόσμου. Πόσοι νομίζετε φίλοι μου πως το γνωρίζουν στον τόπο μας; Ποιός μας ενημερώνει;
Εγώ θα είμαι εδώ δίπλα σας να σας ενημερώνω, αλλά είσαστε λίγοι αυτοί που με διαβάζετε δυστυχώς. Και το κακό είναι πως και ανάμεσα σε εσάς που με διαβάζετε ελάχιστοι εφαρμόζετε τις συμβουλές μου. Έτσι είμαστε οι άνθρωποι. Μας αρέσει να ακούμε, να μαθαίνουμε, αλλά όταν πρέπει να βάλουμε κάτω τον εαυτό μας να τον αναγκάσουμε να πειθαρχήσει σε κάποια πράγματα, αναβάλουμε αυτή τη δουλειά για …. αργότερα… όταν θα μπορέσουμε να βρούμε χρόνο….. κ.λ.π.
Η πιο πάνω έρευνα είναι σημαντική και αφορά τον καρκίνο. Όμως η άσκηση είναι αναγκαία για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας γενικότερα και προφυλάσσει από όλα τα νοσήματα, όπως σας έχω επανειλημμένα πει. Γι αυτό προσπαθήστε να τη βάλετε στη ζωή σας. Όσο πιο συχνά μπορείτε. Βοηθάει και το άγχος σας.
Ιδιαίτερα αυτή τη περίοδο που οι οικονομικές δυσκολίες τρελαίνουν τον κόσμο παγκοσμίως η άσκηση είναι ένα γερό αντίδοτο για το στρες αυτό. Καλύτερα αντιμετωπίζονται οι δυσκολίες από γερούς ανθρώπους, δεν νομίζετε; Μη το βάζετε κάτω λοιπόν. Παίξτε τουλάχιστον τα βιντεάκια που σας έχω δώσει και κουνηθείτε, έστω και λίγο.
Πόσους άραγε από εσάς έχω μέχρι τώρα πείσει;......
Με αγάπη

2 σχόλια:

EIΡΗΝΗ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ Κ.ΛΕΝΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ....

Eleni Tsoukali είπε...

Το γεγονός πως καταλαβαίνεις τις αδυναμίες σου σημαίνει πως είσαι σε πολύ καλό δρόμο.
Συνέχισε και συ καλή μου. Αφού το θέλεις, είναι βέβαιο πως τελικά θα τα καταφέρεις.

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.