Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Αυξάνονται οι χορτοφάγοι!

Τι ωραία νέα!!!
Διάβασα πως νέα έρευνα έδειξε ότι, τον επόμενο χρόνο το χορτοφαγικό τυρί θα είναι κάτι συνηθισμένο  στα εστιατόρια (τυρί που φτιάχνεται από ξηρούς καρπούς), η χορτοφαγική διατροφή κερδίζει συνεχώς έδαφος και μεγάλες εταιρίες ετοιμάζονται να βγάλουν στην αγορά χορτοφαγικά παγωτά!

Μια νέα αναφορά που ονομάζεταιFood & Beverage Forecast” που έγινε από έρευνα αγοράς της εταιρίας Baum + Whiteman προβλέπει πως η χορτοφαγική διατροφή θα είναι η μεγάλη μόδα το 2018.
Ήδη τον προηγούμενο χρόνο αναφέρεται πως οι αναζητήσεις στο Google για
χορτοφαγική διατροφή αυξήθηκαν κατά 90% ενώ οι Αμερικανοί αύξησαν την κατανάλωση χορτοφαγικής διατροφής κατά 83%, με 56% των καταναλωτών να προτιμούν το φυτικό γάλα έναντι του ζωικού και 35% να προτιμούν πρωτεΐνες άλλες από αυτές του κόκκινου κρέατος.

Τα νέα είναι πολύ καλά, όχι μόνον για το μέλλον του πλανήτη, που κινδυνεύει μεταξύ των άλλων και από την υπερπαραγωγή κρέατος, αλλά και για την υγεία της ανθρωπότητας αφού μια άλλη έρευνα έδειξε πως οι νέα γενιά είναι αυτή που σε μεγάλο ποσοστό στρέφεται στην χορτοφαγική διατροφή.

Υπάρχουν τόσοι υπέροχοι καρποί στο φυτικό βασίλειο, που μπορούν να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο. Γιατί να ταλαιπωρούνται τόσα ζώα, μεγαλώνοντας σε τόσο άσχημες συνθήκες και να θανατώνονται βάναυσα, όπως γίνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων;

Προσωπικά, πιστεύω, όπως έχω σημειώσει και στο δεύτερο βιβλίο μου (Πρακτικός οδηγός αντιγήρανσης και αντιμετώπισης του στρες, εκδ. Λοράνδου) ότι η τόσο άσχημη ενέργεια που απλώνεται στη γη από την κακομεταχείριση των ζώων, επηρεάζει κάθε ζωντανή ύπαρξη στον πλανήτη. 
Από την πλευρά των ανθρώπων, πιστεύω πως η ενέργεια αυτή επιδεινώνει την άσχημη ενέργεια όσων δεν έχουν καταφέρει να κάνουν την ενέργειά τους αρμονική με αλλαγή του τρόπου ζωής και σκέψης τους και οδηγείται έτσι σε αύξηση η βία στον  πλανήτη.

Καταθέτοντας τη δική μου εμπειρία από την αλλαγή της διατροφής μου, θέλω να σας πω ότι δεν επέλεξα να γίνω χορτοφάγος. Το σώμα μου, όσο εγώ άλλαζα εσωτερικά, και άλλαζε ο τρόπος με τον οποίο έβλεπα τη ζωή και τα πράγματα, δεν ανεχόταν σιγά-σιγά το κρέας και τα προϊόντα του. Οδηγήθηκα έτσι χωρίς να το επιλέξω στην χορτοφαγική διατροφή, απλά ακολουθώντας την φωνή του οργανισμού μου.

Σας έχω ξαναπεί, νομίζω, τη φράση που μου έκανε εντύπωση από το μικρό βιβλίο με τον τίτλο «As a man thinketh» του James Allen, που εξηγεί πολύ καλά αυτό που διαπίστωσα σε μένα :
-Η αλλαγή διατροφής δεν θα βοηθήσει κάποιον που δεν έχει αλλάξει τις σκέψεις του*. Όταν κάποιος άνθρωπος κάνει αγνές τις σκέψεις του δεν μπορεί πια να επιθυμεί μη αγνή τροφή. Οι καθαρές σκέψεις οδηγούν σε καθαρές συνήθειες.

Με αγάπη 

*Αν και οι πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει πως η διατροφή, μέσα από την επίδραση που ασκεί στα μικρόβια του εντέρου, επηρεάζει τελικά τη λειτουργία του εγκεφάλου, όπως σε προηγούμενη ανάρτησή μου σας έχω αναφέρει...
Ίσως, επομένως, η αλλαγή διατροφής να μπορεί τελικά να βοηθήσει στην αλλαγή των σκέψεων...Μένει να αποδειχθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.