Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Εύκολη χορευτική γυμναστική για το σπίτι (57)

Πάει αρκετός καιρός που δεν έχουμε μιλήσει για γυμναστική φίλες και φίλοι μου.
Χωρίς αυτήν όμως, οι ορμόνες του στρες μένουν στο σώμα και βλάπτουν την υγεία.
Εκτός από τον μεταβολισμό των ορμονών του στρες, όμως, η άσκηση, βοηθάει την υγεία και με άλλους τρόπους, όπως με την παραγωγή ενδορφινών. Αυτές είναι ουσίες που δημιουργούν ψυχική ευφορία, που καταστέλλει την αντίδραση του στρες. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά για τα οφέλη της άσκησης και στα δύο βιβλία μου ( "Πώς να νικήσετε το στρες" και "Πρακτικός οδηγός αντιγήρανσης και αντιμετώπισης του στρες") και σε προηγούμενα άρθρα αυτής της ιστοσελίδας.

Σήμερα, βρήκα και σας δίνω ένα μικρό βίντεο, το οποίο με ευχάριστη μουσική
σας προτρέπει να ασκηθείτε λίγο στο σπίτι, με απλές και εύκολες κινήσεις, άνδρες και γυναίκες. 
Δεν είναι απαραίτητο να το ολοκληρώσετε εάν είσαστε αγύμναστοι. Μπορείτε να σταματήσετε όταν νιώσετε κούραση. Με λίγη υπομονή και επανάληψη καθημερινή, ο χρόνος άσκησής θα αυξάνεται, σιγά-σιγά, όλο και περισσότερο.

Στην ίδια στήλη της ιστοσελίδας μου, θα βρείτε και άλλα πολλά μικρά βίντεο με ασκήσεις κατάλληλες να γίνουν στο σπίτι. Το να μην θέλετε ή να μην μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο, δεν πρέπει να σας σταματάει από το να ασκείστε.
Δοκιμάστε τες...

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.