Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Υγιεινές συνταγές/Σαλάτες (6)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Το σημερινό λιτό μου γεύμα σας φωτογράφισα σήμερα, όχι τόσο για το ίδιο το γεύμα (μπρόκολο αχνιστό για 5 λεπτά, καρώτο ωμό σε λεπτές λουρίδες κομμένο με το εργαλείο που καθαρίζουμε πατάτες, αυγό σφιχτό κομμένο σε ροδέλες, πασπαλισμένα όλα με λιναρόσπορο) όσο για την σάλτσα με την οποία το περιέχυσα, η οποία θυμίζει πολύ στην εμφάνιση  την γνωστή σάλτσα που βάζουν επάνω στη σαλάτα του σεφ, μόνον που είναι πολύ πιο υγιεινή και νόστιμη από εκείνη.
Την συνταγή γι αυτή την σάλτσα θα σας δώσω λοιπόν σήμερα και είμαι βέβαιη πως θα αρέσει πολύ τόσο σε εσάς όσο και στα παιδιά σας, και θα τα κάνει, ίσως, να τρώνε με μεγαλύτερη ευχαρίστηση πράσινες σαλάτες.

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ

Σάλτσα του σεφ για πράσινες σαλάτες (μία μερίδα)
2 κ.σ. μουστάρδα απαλή (όχι δηλαδή πικάντικη)
1 κ.σ. πολτός τομάτας Πουμαρό (από τα τριγωνάκια)
1 κ.γ. ταχίνι
1/2 λεμόνι (χυμός)
1 μικρό κρεμμύδι  (στο μέγεθος που έχει ο κύκλος που σχηματίζεται όταν ενώσετε τον δείκτη με τον αντίχειρά σας) κομμένο σε κομμάτια
2 κ.σ. λάδι
1/2 κ.γ. αλάτι ή και λιγότερο

Χτυπάμε όλα μαζί τα υλικά στο μούλτι και η πολύ υγιεινή αυτή σάλτσα είναι έτοιμη. Είμαι βέβαιη πως θα σας αρέσει πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.