Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Ερασιτέχνης κηπουρός /Ανθόκηπος/Καλοκαίρι (9)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Θυμόσαστε εκείνα τα όμορφα αγριολούλουδα που σας είχα πει πως είχα ξεριζώσει από τον δρόμο που οδηγεί στο σπίτι μου κάποια άνοιξη και τα μεταφύτεψα στον κήπο μου; 
Θυμόσαστε τις φωτογραφίες που σας έχω δείξει  με την ομορφιά που από τότε χαρίζει κάθε άνοιξη το βαθύ γαλάζιο χρώμα τους στον κήπο μου;
Ε λοιπόν σας φωτογράφησα εφέτος και την καλοκαιρινή τους εμφάνιση, την "ασημένια". Είναι το ίδιο παρτέρι φωτογραφημένο την άνοιξη που ήταν ντυμένο στα γαλάζια και τώρα, που η καλοκαιρινή ζέστη δεν αφήνει παρά ελάχιστα λουλούδια να ανθίσουν στον κήπο μου. Τα ασημένια φύλλα που βλέπετε δεν είναι τα φύλλα τους (αυτά έχουν από καιρό ξεραθεί και εξαφανιστεί), αλλά οι θήκες των σπόρων τους και είναι αυτές ένα πολύ  όμορφο στολίδι για τα βάζα, τώρα το καλοκαίρι.
Για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω, οι όμορφες ζίνιες που κάθε καλοκαίρι στόλιζαν τον κήπο μου με τα έντονα χρώματά τους, εφέτος, δεν έκαναν την εμφάνισή τους. Οι λαντάνες μου έχουν πολύ λίγη ανθοφορία και έτσι τα μόνα λουλούδια που παρά τον καύσωνα επιμένουν να ανθίζουν χωρίς πρόβλημα είναι ένα είδος κρεμμυδιών (τα φύλλα τους μυρίζουν κρεμμύδι) που σχηματίζουν ανάλαφρα συννεφάκια ροζ-μωβ χρώματος σε διάφορα σημεία του κήπου, το γαλάζιο πλουμπάγκο που η ζέστη δεν φαίνεται να το πειράζει, και οι ροζ υβίσκοι.
Ελπίζω σύντομα να βρώ να σας φωτογραφήσω κάτι καινούργιο μέσα στον κήπο. Μου αρέσει πολύ που κάθε τόσο η εικόνα σε κάποια γωνιά του με εκπλήσσει. Στενοχωριέμαι μόνο που η πολλή ζέστη δεν με αφήνει να ασκηθώ περιποιούμενη τα φυτά μου. Ποτίζω πρωί-πρωί με τη δροσιά και κλαδεύω και ξεχορταριάζω πολύ λίγο, αργά το απόγευμα όταν η μέρα δεν είναι πολύ ζεστή. 
Τι να κάνουμε; καλοκαιράκι είναι αυτό. Τυχεροί είναι όσοι, όπως και εγώ, ζουν κοντά σε θάλασσα και μπορούν τουλάχιστον να κολυμπούν συχνά. Γιατί το κολύμπι είναι όχι μόνον πολύ καλή γυμναστική αλλά και γείωση. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά για τα οφέλη της γείωσης στο εκπαιδευτικό βίντεο που έχω βάλει στην αντίστοιχη σελίδα του ιστοτόπου (κλικ εδώ) και ανεβάσει και στο κανάλι μου στο Youtube. 
Κολυμπήστε λοιπόν όσο περισσότερο μπορείτε φίλες και φίλοι μου και αφήστε γυμνά τα πόδια σας επάνω στην άμμο ή τα βότσαλα όσο μένετε στην παραλία, για να γειώνεστε όσο το δυνατόν περισσότερο.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.