Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Στον κήπο τον Φλεβάρη 2024 (1)

 Γεια σας φίλες και φίλοι μου

Δευτέρα σήμερα, και δεν ξέρω πώς, μου ήρθε η ιδέα να την κάνω ετούτη την εβδομάδα «θεματική» και να συνεχίσω έτσι και με τις επόμενες. Θα αλλάξει δηλαδή η εικόνα του blog μου.

Κάθε Δευτέρα θα είμαι κοντά σας ξεκινώντας ένα άρθρο στο οποίο θα σας μιλάω για το θέμα ή τα θέματα με τα οποία εγώ η ίδια καταπιάνομαι καθημερινά για τη βελτίωση της υγείας και της ζωής μου. Πολύ θα ήθελα αυτό να σας παροτρύνει να κάνετε κι εσείς κάτι παρόμοιο, γιατί είμαι βέβαιη πως η καθημερινότητα μας παρασύρει και ξεχνάμε οι περισσότεροι να ασχοληθούμε με το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μας, την βελτίωση του ίδιου μας του εαυτού. Η ζωή μας ολόκληρη, όμως, εξαρτάται από αυτόν τον «εαυτό» και μόνον μέσω της δικής του βελτίωσης μπορεί να βελτιωθεί κι εκείνη…


Σήμερα η βροχή που πότισε καλά τον κήπο μου στο νησί τις τελευταίες μέρες, σταμάτησε, και ο ήλιος εμφανίστηκε ξανά στον ουρανό. Πράγμα που σημαίνει πως θα μπορέσω να συνεχίσω τα κλαδέματα, που είχα αρχίσει την προηγούμενη εβδομάδα. Η αμυγδαλιά και το βιβούρνο έχουν ντυθεί νύφες και ξεσυνερίζονται το ένα το άλλο σε ομορφιά, ενώ οι ναντίνες σκορπίζουν τα κόκκινα μπαλάκια τους σε όλο τον κήπο φροντίζοντας την αναπαραγωγή τους. Σε λίγο καιρό, νέα μικρά φυτά θα εμφανιστούν ξαφνικά εδώ κι εκεί και θα τα ανακαλύπτω καθώς περιποιούμαι τα παρτέρια.  Τα ξεριζώνω κάθε χρόνο με προσοχή, τα μεταφυτεύω σε μικρά γλαστράκια και τα χαρίζω σε φίλους με αγάπη.                                                                

Το ίδιο κάνω και με μικρά φυτά που εμφανίζονται σε διάφορες μεριές του κήπου όχι εξ αιτίας των σπόρων τους αλλά επειδή οι ρίζες τους προχωρούν υπόγεια. Δεν ξέρω αν τα μικρά βιβούρνα που ανακαλύπτω μέσα στα παρτέρια μου έχουν δημιουργηθεί από τους σπόρους του φυτού ή τις ρίζες του, αλλά είναι κι αυτά πολλά σε αριθμό. 

Είναι μαγικός ο κόσμος των φυτών. Η κηπουρική δεν είναι μόνον φυσική άσκηση είναι και πνευματική. Γι αυτό και βοηθάει τόσο πολύ στη διαχείριση του στρες, όπως πολλές φορές σας έχω πει. 

Ασχοληθείτε. Βάλτε έστω και μικρές γλάστρες με μυρωδικά (μαϊντανό, άνηθο, βασιλικό, ρίγανη) στα παράθυρα ή το μπαλκόνι σας, αν δεν έχετε κήπο. Η μικρή τους φροντίδα θα σας αποζημιώσει με το παραπάνω. Και μπορείτε επίσης κι αυτές να τις πολλαπλασιάζετε με ευκολία και να τις χαρίζετε σε φίλους. Ξεκινήστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.