Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018

Κίνηση και μακροζωία


Γεια σας φίλες και φίλοι

Πόσο περπατάτε, πόσο ασκείστε γενικά; Έχετε καταλάβει πως η αλλαγή του τρόπου ζωής μας από την αγροτική στην αστική έχει επιβαρύνει την υγεία μας πολύ, τόσο λόγω της πολύ χειρότερης διατροφής, της μολυσμένης ατμόσφαιρας, του άγχους, των θορύβων και των ηλεκτρομαγνητικών ακτινοβολιών όσο και της πολύ λιγότερης κινητικότητας;

Γι αυτή την τελευταία, θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνει καθένας κάτι, αν θέλει να βοηθήσει την υγεία του. Κάθε προσπάθεια, ακόμη και μικρή, είναι καλύτερη από
την ακινησία μπροστά σε μία τηλεόραση, ή ένα κομπιούτερ και στο κάθισμα του αυτοκινήτου.

Το κόστος δεν πρέπει να στέκεται εμπόδιο στην άσκηση. Δεν χρειάζονται ώρες γυμναστικής σε εξοπλισμένα γυμναστήρια, ούτε ειδικοί δάσκαλοι. Λίγο περπάτημα όσο πιο συχνά μπορούμε, η χρήση σκάλας αντί για ασανσέρ, το συχνό σήκωμα και ξανακάθισμα στη καρέκλα ή την πολυθρόνα μας δίχως την βοήθεια των χεριών, λίγη άσκηση των χεριών μας χρησιμοποιώντας μπουκάλια νερού ή αναψυκτικού (αν δεν έχουμε βαράκια), την ώρα που βλέπουμε τις ειδήσεις στην τηλεόραση, λίγα πους-απς στο χαλί μας, ή λίγος χορός με μία χαρούμενη μουσική, είναι κάποια από τα πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην επιμήκυνση της ζωής μας.

Έρευνα του πανεπιστημίου του Σίντνεϋ έδειξε πως εκτός από την αεροβική άσκηση (περπάτημα ή τρέξιμο στον δρόμο, ποδήλατο, κολύμπι κ.λπ) χρειάζεται και μυϊκή άσκηση με βαράκια ή πους-απς, για την καλύτερη υγεία, 2-3 φορές την εβδομάδα. Οι ερευνητές προτείνουν 2-4 σετ των 8-15 ασκήσεων την φορά, με 2-3 λεπτά ανάπαυση ανάμεσα σε κάθε σετ.

Κάντε κάτι για τον οργανισμό σας. Μην το αφήνετε να μαραίνετε καθισμένος σε μία καρέκλα. Κινηθείτε!

Με αγάπη



Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.