Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2018

Χορτοφαγία και διαβήτης


Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Για την διατροφή θα σας μιλήσω και πάλι σήμερα, γιατί αποτελεί αυτή έναν πολύ σημαντικό παράγοντα αντιμετώπισης του στρες στη ζωή. Το ενδιαφέρον είναι σε αυτή την υπόθεση, όπως διαπίστωσα προσωπικά στη ζωή μου, πως η διατροφή που επιλέγει κάποιος είναι άμεσα συσχετισμένη με την πνευματική του κατάσταση. Όσο περισσότερο απομακρύνεται κάποιος από την υλιστική άποψη της ζωής, τόσο ελαφρύτερη και πιο υγιεινή γίνεται η διατροφή του, δίχως να το επιδιώξει. 

Και η υγιεινή διατροφή, όπως πολλές φορές σας έχω εξηγήσει, είναι αυτή που περιέχει λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, όσπρια, αναποφλοίωτους σπόρους
και μικρά λιπαρά ψάρια. Αυτή η διατροφή βοηθάει πολύ τον οργανισμό να εξουδετερώσει τις βλαπτικές ουσίες που δημιουργεί η αντίδραση του στρες.

Η επιστήμη με τις έρευνές της, το επιβεβαιώνει όλο και περισσότερο αυτό.
Έρευνες είχαν δείξει παλαιότερα πως  η εμφάνιση διαβήτη είναι κατά 46% - 74% χαμηλότερη σε αυτούς που ακολουθούν μία χορτοφαγική διατροφή σε σχέση με εκείνους που προτιμούν το κρέας.

Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε διαδικτυακά στο περιοδικό Nutrients  τον περασμένο μήνα, διαπιστώθηκε και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η χορτοφαγική διατροφή αναφορικά με τον διαβήτη.  
Στην σχετική έρευνα, διαπιστώθηκε πως η διατροφή αυτή μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη μειώνοντας την αντίσταση στην ινσουλίνη κυρίως στο ήπαρ (πράγμα που οδηγεί σε καλύτερη λειτουργία των β-κυττάρων του παγκρέατος που παράγουν την ινσουλίνη). Η μείωση αυτή της αντίστασης στην ινσουλίνη μειώνει επίσης το κοιλιακό πάχος, ανεξάρτητα από τον δείκτη μάζας σώματος.

Με λίγα λόγια οι χορτοφάγοι έχουν καλύτερο μεταβολισμό, καλύτερη λειτουργία του παγκρέατος και δεν εμφανίζουν την γνωστή αντιαισθητική κοιλιακή παχυσαρκία.
Σκεφθείτε το όσοι είστε ακόμη λάτρεις της κρεατοφαγίας, ιδιαίτερα αν πάσχετε από διαβήτη και νομίζετε πως πρέπει να τρέφεστε με ζωικές τροφές για να τον ρυθμίσετε.

Με αγάπη



Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.