Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

Ζάχαρη ή αλάτι ; (20)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Όλο και πιο πολύς κόσμος τρέφεται με έτοιμες τροφές, για λόγους κυρίως ευκολίας. Η ζωή μας έχει αλλάξει, οι γυναίκες εργάζονται και αυτές όπως οι άνδρες και πολύ λίγος χρόνος μένει για δουλειές του σπιτιού όπως το μαγείρεμα.
Το έτοιμο, γρήγορο, φαγητό έχει δυστυχώς γίνει για πολλούς η εύκολη λύση, τόσο μέσα όσο και έξω από το σπίτι.
Και ενώ μέχρι τώρα, το αυξανόμενο πρόβλημα της υπέρτασης, της παχυσαρκίας και των καρδιακών νοσημάτων στον πλανήτη είχε αποδοθεί από τη ιατρική κοινότητα στην περιεκτικότητα αυτών των τροφών σε αλάτι, πρόσφατη έρευνα άλλαξε τα δεδομένα.

Επιστήμονες, στην Αμερική, είχαν παρατηρήσει, πως παρά την προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης αλατιού από τους ασθενείς τους, δεν ήταν ικανοποιητικά τα αποτελέσματα αυτής της μείωσης στην κατάσταση της υγείας του καρδιαγγειακού συστήματος αυτών των ασθενών.

Κάποιοι λοιπόν ερευνητές, μελετώντας τα αποτελέσματα προηγουμένων ερευνών, διαπίστωσαν πως τελικά, η ζάχαρη και όχι το αλάτι, είναι αυτή που παίζει σημαντικότερο ρόλο στην υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος, ή τουλάχιστον εξ ίσου σημαντικό ρόλο, όπως δήλωσαν σε άρθρο τους που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην Αμερική.

Συστήνουν λοιπόν, την αποφυγή των επεξεργασμένων τροφών, και την κατανάλωση αναποφλοίωτων σπόρων, λαχανικών, φρούτων και οσπρίων για την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος.

Δεν είναι τίποτα καινούργιο, βέβαια αυτό. Είναι κάτι που εδώ και πολύ καιρό, μέσα από αυτήν εδώ την ιστοσελίδα, συστήνω σε όλους να κάνουν, γιατί οι τροφές αυτές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες, και βοηθούν τον οργανισμό να αντιμετωπίσει καλύτερα τα στρες της ζωής.

Και μην ξεχνάτε, πως ακόμη και αυτοί που τρέφονται με λιπαρές τροφές, εάν προσθέσουν σε αυτές λαχανικά, πλούσια σε φυτικές ίνες, θα έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα στον μεταβολισμό της χοληστερίνης τους, όπως έχουν δείξει έρευνες.

Βάλτε λοιπόν τα λαχανικά, τους αναποφλοίωτους σπόρους, τα όσπρια και τα φρούτα στη ζωή σας και μάθετε από νωρίς τα παιδιά σας να τρέφονται με αυτά,  προκειμένου να προστατέψετε την υγεία σας. 

Αποφύγετε όσο μπορείτε τις επεξεργασμένες τροφές και μειώστε τη ζάχαρη στη διατροφή σας, για να προστατέψετε την υγεία σας. Στο βιβλίο μου που πρόσφατα κυκλοφόρησε  από τις εκδόσεις Λοράνδου "Πρακτικός οδηγός αντιγήρανσης και αντιμετώπισης του στρες" σας έχω  μιλήσει πολύ αναλυτικά για όλα αυτά. 
Με αγάπη


Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.