Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Λαχανόκηπος (1)

Σκέφτομαι πολλή ώρα πώς να ξεκινήσω αυτή τη σελίδα, γιατί εδώ στην όμορφη Κέρκυρα που ζω εδώ και 15 χρόνια, βρέχει ασταμάτητα το φετεινό χειμώνα και δεν μπορώ καθόλου να ασχοληθώ με τον κήπο μου, που τον λατρεύω.
Τον έφτιαξα μόνη μου, λίγο -λίγο, και το αποτέλεσμα ενθουσιάζει όχι μόνον εμένα αλλά και τους φίλους μου, όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται. Η ποικιλία των φυλλωμάτων και των χρωμάτων του πράσινου, ακόμη και όταν, λόγω εποχής, τα λουλούδια είναι λιγοστά, χαρίζει γαλήνη και ηρεμία.
Ξέρετε, αυτό είναι το μυστικό ενός όμορφου κήπου: Ο συνδυασμός φυτών σε ομάδες με διαφορετικά μεγέθη (τα πιο μικρά μπροστά, τα μεγαλύτερα πίσω) καθώς και διαφορετικά μεγέθη και σχήματα φύλλων και διαφορετικές αποχρώσεις του πράσινου, έτσι ώστε το μάτι να βρίσκει ενδιαφέρον παρατηρώντας.
Δείτε μία φωτογραφία του κήπου μου. Είναι η είσοδος από τον λαχανόκηπο, στον ανθόκηπο (διακρίνονται οι αγκινάρες μου στο πρώτο πλάνο δεξιά) . Γιατί όποιος κηπουρός σέβεται τον εαυτό του δεν μπορεί παρά να καλλιεργεί και από τα δυό.  
Τώρα θα μου πείτε τι λόγο έχει μία σελίδα ερασιτεχνικής κηπουρικής σε ένα blog με θέματα υγείας. Μεγάλη σας βεβαιώνω. Η κηπουρική είναι μία πολύ καλή γυμναστική και το σπουδαιότερο σε γεμίζει με ευτυχία το αποτέλεσμα του κόπου σου.Το θετικό συναίσθημα ξέρετε, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία.
 Αν μάλιστα καλλιεργήσεις και τα δικά σου λαχανικά (πράγμα που μπορεί ο καθένας να κάνει ακόμη και στο μπαλκόνι του) έχεις και το όφελος μιας υγιεινής διατροφής.
Εύχομαι αυτές οι σελίδες να βοηθήσουν κάποιους από εσάς να το δοκιμάσουν.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.