Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Ο πολύ γνωστός Αμερικανός σύμβουλος ζωής Τόνυ Ρόμπινς έχει γράψει σε  παλαιότερο άρθρο του πως τα συναισθήματά μας δεν παράγονται μέσα μας χωρίς τη δική μας συμμετοχή. Είμαστε υπεύθυνοι για τα συναισθήματα που βιώνουμε.
Γιατί υπάρχουν 3 δυνάμεις που καθορίζουν τη δημιουργία τους. Η λεγόμενη κατά τον Τόνυ «τριάδα».
Αυτές είναι : η φυσιολογία, η γλώσσα και η εστίαση της προσοχής.

1. «φυσιολογία»
Οτιδήποτε συναίσθημα και αν βιώνουμε,  είναι αυτό άμεσα συνδεδεμένο με το
πώς έχουμε στήσει το σώμα μας. Αν, π.χ. έχουμε γύρει προς τα εμπρός τους ώμους, χειροτερεύουμε ένα αρνητικό συναίσθημα και οδηγούμαστε σε κατάθλιψη ή άσχημη, γενικά, κατάσταση.
Γι αυτό ο ψυχολόγος συμβουλεύει, όταν βρεθούμε σε κάποια αρνητική κατάσταση, να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι, να τεντώσουμε τους ώμους και αμέσως θα νιώσουμε καλύτερα και θα μπορούμε να πάρουμε καλύτερες αποφάσεις για τη κατάσταση που ζούμε.
2. «γλώσσα»
Βιώνοντας κάποια κατάσταση τα λόγια με τα οποία την αναλύουμε νοερά ή όχι, επιδρούν επίσης στη ψυχολογία μας και διαμορφώνουν τα συναισθήματά μας.
Αν για κάποια άσχημη κατάσταση σκεφτόμαστε ή λέμε «γιατί συμβαίνουν σε μένα όλα αυτά;» θα νιώσουμε διαφορετικά και πολύ πιο αρνητικά, από το αν σκεφτούμε «τι μπορώ να ωφεληθώ ή να μάθω από αυτή τη κατάσταση» ή «ποιο είναι το καλό που μπορεί να κρύβεται μέσα σε αυτή τη κατάσταση»…
3. «εστίαση προσοχής»
Ο ψυχολόγος λέει πως όπου εστιάζουμε τη προσοχή μας, εκεί πηγαίνει η ενέργειά μας. Και όπου πηγαίνει η ενέργειά μας εκεί αυξάνονται οι ευκαιρίες και δημιουργούνται καταστάσεις.
Όποτε, λοιπόν, βρισκόμασε σε κατάσταση αβεβαιότητας, πρέπει, νικώντας τους φόβους μας να στρέφουμε τη προσοχή μας σε αυτό που επιθυμούμε…  Έτσι οι πράξεις μας θα μας οδηγήσουν εκεί…

Πολύ σημαντικές οι συμβουλές του. Αν κάθε φορά που βιώνουμε ένα αρνητικό συναίσθημα, φροντίζουμε να ελέγξουμε τη στάση του σώματός μας, και τις σκέψεις που δημιουργούνται μέσα στο νου μας και στρέψουμε τη προσοχή μας σε αυτό που εμείς επιθυμούμε, το αρνητικό συναίσθημα δεν θα διαρκέσει τόσο ώστε να βλάψει την υγεία και τη ζωή μας. Θα μειωθεί κατά πολύ η επίδρασή του επάνω μας.
Σημαντικές συμβουλές για την συναισθηματική νοημοσύνη. Δοκιμάστε τις.

Με αγάπη



Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.