Σάββατο, 22 Ιουλίου 2017

Τα στρες γερνούν τον εγκέφαλό μας...

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Μία ενδιαφέρουσα μελέτη, που αφορά τις επιπτώσεις των στρες της ζωής στην υγεία, ανακοινώθηκε στο διεθνές συνέδριο του 2017 για την νόσο Αλτσχάιμερ (Alzheimer's Association International Conference (AAIC) 2017. Abstract 14332, presented July 16, 2017).
Οι ερευνητές διαπίστωσαν σε αυτήν, πως στρεσογόνα γεγονότα της ζωής επιδρούν αρνητικά στην εγκεφαλική λειτουργία (έχουν αρνητική επίδραση στις εκτελεστικές λειτουργίες). Κάθε στρεσογόνο γεγονός φαίνεται να «γερνάει» τον εγκέφαλό μας κατά 1-4 χρόνια…
Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, από την ιατρική σχολή του πανεπιστημίου του
Wisconsin της Αμερικής, δεν είναι μόνον το θέμα της ηλικίας που «γερνάει» την εγκέφαλο. Ξέραμε μέχρι τώρα πως νοσήματα όπως ο διαβήτης, η υπέρταση και η παχυσαρκία επηρεάζουν την λειτουργία του επίσης. Φαίνεται όμως, πως η γήρανση αυτή ξεκινάει πολύ νωρίτερα στη ζωή και έχει σχέση με τα στρεσογόνα γεγονότα που βιώνει ο καθένας.
Μπορεί να μην έχουμε τη δυνατότητα να αποφύγουμε όλα τα στρεσογόνα γεγονότα στη ζωή, μπορούμε όμως να μειώσουμε την επίδρασή τους στη γνωστική μας λειτουργία, λέει η επικεφαλής της έρευνας Dr Megan Zuelsdorff, με το να προσπαθούμε να ζήσουμε καλύτερα, κόβοντας το κάπνισμα, τρώγοντας πιο υγιεινά και ασκούμενοι τακτικά.
Με λίγα λόγια, αν αυξήσουμε την αντοχή μας στα στρες, όπως πολύ συχνά σας τονίζω.
Τα στρες στη ζωή θα υπάρχουν πάντα και είναι αυτά οδηγούν τον οργανισμό και στα νοσήματα όπως ο διαβήτης, η υπέρταση, και η παχυσαρκία, που αναφέρθηκαν πιο πάνω, και στη βλάβη του εγκεφάλου, όπως απέδειξε η έρευνα που αναφέρθηκε πιο πάνω, αλλά και όλων των οργάνων μας, όπως πολλές φορές σας έχω εξηγήσει. Οι έρευνες συνεχώς το επιβεβαιώνουν.

Είναι απαραίτητο να αυξήσουμε την αντοχή μας στα στρες της ζωής αν θέλουμε υγεία… Δεν γίνεται αλλιώς… ιδιαίτερα στην εποχή μας που τα περιβαλλοντικά στρες, λόγω της ανάπτυξης του τεχνολογικού πολιτισμού μας έχουν αυξηθεί πολύ και το ψυχικό στρες λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών αυξάνει και αυτό σταθερά…

Διορθώστε τη διατροφή σας, ασκηθείτε, γελάστε όσο μπορείτε, βγείτε στη φύση και με φίλους, γειωθείτε, μάθετε να χαλαρώνετε και να διαχειρίζεστε σωστά τα συναισθήματά σας. Αυτοί είναι οι τρόποι σωστής διαχείρισης του στρες. Αυτοί θα αυξήσουν την αντοχή σας και θα μειώσουν τις πιθανότητες να νοσήσετε από οποιαδήποτε ασθένεια.
Μη το ξεχνάτε.

Με αγάπη

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.