Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Μικρά αλλά έξυπνα...

Ελπίζω να γελάσετε φίλες και φίλοι μου με μερικά μικρά αλλά πολύ νόστιμα αστεία που μου έστειλε ένας φίλος, γιατί το γέλιο, όπως πολλές φορές έχουμε πει είναι ένας από τους τρόπους αντιμετώπισης του στρες στη ζωή:


1. Αν θέλετε να κάνετε παιδί πρέπει να το βάλετε μπροστά..
Από πίσω δεν πιάνει...

2.  Βγάζει η άλλη να πληρώσει, άσε κοπελιά ο άντρας πληρώνει, και τις παίρνω τα λεφτά από το χέρι και τα δίνω στον σερβιτόρο...

 3. -Έχετε λίγο χρόνο.
 -Ναι γιατρέ, πείτε μου.
 -Δεν ήταν ερώτηση...




4. - Βλέπεις πόσο αδυνάτισα; Παίρνω κάτι καινούρια χάπια.
    - Παραισθησιογόνα?

5.  Όταν καλείτε γυναίκα στο κινητό, να υπολογίζετε και τον χρόνο εύρεσης του τηλεφώνου της στην τσάντα.!!!


6.  Με έδιωξε η κομπλεξικιά απ' το φαρμακείο γιατί της ζήτησα να μου δείξει πως φοριέται το προφυλακτικό. Εμ, δεν κρατιέται η πελατεία έτσι, βρε ηλίθια.!!!

 7. Δείξε μου τις φίλες σου να σου πω ποιες θέλω.!!!

 8. Μόνο όταν κάτσει κουνούπι στα γεννητικά σου όργανα, καταλαβαίνεις ότι δεν λύνονται τα προβλήματα με βία.!!!

 9. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που επιτρέπεται το κάπνισμα στις καφετέριες και απαγορεύονται τα τασάκια.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.