Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2016

Άσκηση και σχιζοφρένεια

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Σε πάρα πολλά άρθρα μου σας έχω μιλήσει για τα οφέλη της άσκησης και πόσο απαραίτητη είναι αυτή για την σωματική αλλά και την ψυχική μας υγεία.

Πρόσφατη μελέτη έδειξε πως η άσκηση βοηθάει και τα άτομα με σχιζοφρένεια ή ψυχώσεις να αντιμετωπίζουν καλύτερα τη ζωή και τη νόσο τους. Μελετήθηκαν 10 κλινικές έρευνες και ο συνολικός αριθμός των ατόμων που είχαν μετρήσιμα αποτελέσματα μετά την άσκηση ήταν 186, σε σύγκριση με 199 άτομα που αποτελούσαν την ομάδα σύγκρισης και τα οποία δεν ασκήθηκαν καθόλου.
Η άσκηση ήταν κυρίως αεροβική  2-4 φορές  την εβδομάδα για 20- 60 λεπτά.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η άσκηση αυτή βελτίωσε σημαντικά την γνωστική ικανότητα των ασθενών, βελτιώνοντας την μνήμη, την προσοχή και την κοινωνικότητα. Τα αποτελέσματα ήταν  τόσο καλύτερα, όσο περισσότερος ήταν ο χρόνος άσκησής τους .

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως ο οργανισμός μας είναι ένα σύνολο αδιαίρετο και πως ο ψυχισμός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το σώμα μας.
Νους υγιής εν σώματι υγιεί, έλεγαν οι πρόγονοί μας, που τα είχαν, όπως φαίνεται, πει όλα…

Μην ξεχνάτε να ασκείτε το κορμί σας. Περπατήστε, ανεβείτε σκάλες, κολυμπήστε ασκηθείτε, όσο περισσότερο μπορείτε. Η καθιστική ζωή δεν ξεκουράζει, όπως νομίζουν οι περισσότεροι. ΚΟΥΡΑΖΕΙ το σώμα και την ψυχή και τα  ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ!

Με αγάπη

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.