Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

Ιοί και πράσιν' άλογα...


Γεια σας φίλες και φίλοι μου

Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης από τον ΠΟΥ ενός νέου ιού που έρχεται από την Αφρική, ένιωσα την ανάγκη να πω κάποια πράγματα.

Πρέπει να ομολογήσω πως δεν έχω καταλάβει ακόμη την πραγματική αιτία όλου αυτού του παγκόσμιου «σάλου» που δημιουργήθηκε για τον γνωστό «ιό» τα προηγούμενα χρόνια. Τα μέτρα που πάρθηκαν για την αντιμετώπισή του, όχι μόνον δεν ταίριαζαν στις ιατρικές μου γνώσεις,

αλλά κάποια από αυτά ήταν και αντίθετα από όσα γνώριζα ως γιατρός τόσα χρόνια…Αυτός ήταν ο λόγος που προβληματίστηκα και έψαξα περισσότερο και το θέμα των εμβολίων που είχαν προταθεί. Και βέβαια εκεί, μπαίνοντας και μελετώντας στα βαθιά νερά της γενετικής, διαπίστωσα πως κάτι επικίνδυνο παιζόταν στις πλάτες μας και προσπάθησα να ενημερώσω όσο πιο απλά μπορούσα.

Τα σχόλια ήταν τραγικά τόσο από συναδέλφους όσο και απλούς αναγνώστες, ο φόβος, που είχε σπείρει η παγκόσμια διακυβέρνηση με μαεστρία, δημιούργησε τόση πολλή κακία, που δεν την άντεξα και έπαψα να ασχολούμαι αφού ήταν φανερό πως δεν μπορούσα να βοηθήσω…

Μου έμοιαζε να ήταν όλη εκείνη η απερίγραπτη ταλαιπωρία του κόσμου σαν ένα τεστ νοημοσύνης… Ένιωθα πως κάποιοι ήθελαν να διαπιστώσουν πού βρίσκεται το IQ της ανθρωπότητας… Και προς μεγάλη λύπη μου, όλα αυτά τα φοβισμένα πρόσωπα μεγάλων και μικρών  κρυμμένα μέσα στις μάσκες  που έβλεπα να κυκλοφορούν τριγύρω μου και η διάσπαση του κοινωνικού ιστού, έδειχναν καθαρά πως αυτός ο δείκτης είναι αρκετά χαμηλός ακόμη, δυστυχώς…

Η ευθύνη, κατά την δική μου άποψη, πέφτει στους συναδέλφους μου, γιατρούς. Το είχα πει και τότε στην αρχή όλης αυτής της τραγελαφικής κατάστασης, όταν σε μία ανάρτησή μου εδώ στο fb είχα με λίγα λόγια γράψει πως «η μπάλα βρίσκεται στα χέρια των γιατρών»… Μόνο που τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως ήλπιζα και περίμενα. Οι συνάδελφοί μου, δεν έδρασαν όπως περίμενα. Πολλοί από αυτούς παρασύρθηκαν, είτε μη έχοντας χρόνο να ψάξουν και να ερευνήσουν το θέμα οι ίδιοι, είτε γιατί είχαν απόλυτη πίστη στον ΠΟΥ και τις διάφορες ιατρικές εταιρείες.

Ο έλεγχος των μαζών είναι πάρα πολύ καλά οργανωμένος… Και το παιχνίδι συνεχίζεται και θα συνεχίζεται, δυστυχώς, έτσι ώστε οι γνωστές βιομηχανίες (πολεμική, φαρμακευτική) και όσοι κρύβονται πίσω τους, να κερδίζουν χρήματα, οδηγώντας τον κόσμο σε ταλαιπωρίες. 

Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.