Σάββατο, 28 Απριλίου 2018

Ωμές τροφές και ψυχική υγεία


Γεια σας φίλες και φίλοι μου

Η διατροφή είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αντίδρασης του στρες στον οργανισμό μας, όπως πολλές φορές σας έχω πει. Με αυτήν παίρνουμε ηλεκτρόνια, για να εξουδετερωθούν οι ελεύθερες ρίζες οξυγόνου που δημιουργούνται στο σώμα από την αντίδραση του στρες.

Δεν είναι, όμως, μόνον αυτό που μας προσφέρει η σωστή διατροφή. Όπως σε άλλες αναρτήσεις σας έχω πει, η τροφή μας επηρεάζει και τον μικροβιακό πληθυσμό του εντέρου μας (μικροβίωμα), ο οποίος ευθύνεται όχι μόνον για την
καλή κατάσταση του πεπτικού μας σωλήνα, αλλά και για την ψυχική μας υγεία.

Επιπλέον, ο γνωστός Γερμανός φυσικός Fritz Pop έχει διατυπώσει την άποψη πως η τροφή μας δίνει φως, το οποίο ευθύνεται για την μείωση της εντροπίας του οργανισμού, δηλαδή τον προστατεύει από την καταστροφή του. Αυτό βέβαια, όταν η τροφή είναι φρέσκια και διατηρεί ακόμη αυτή την ακτινοβολία που περιέχεται στο φυτό όσο βρίσκεται στη γη. Αυτό σημαίνει, πως όσο πιο «ζωντανή» είναι η τροφή μας, τόσο περισσότερο φως μας προσφέρει. Άρα, όσο περισσότερο απλά και σε λιγότερο χρόνο είναι μαγειρεμένη η τροφή μας, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα για τον οργανισμό μας.

Πρόσφατη επιστημονική έρευνα έδειξε πως η κατανάλωση των φρούτων και των λαχανικών ωμών, έχει πολύ καλύτερο αντίκτυπο στην ψυχική υγεία από ότι η κατανάλωση των ίδιων τροφών μαγειρεμένων.
Στους συμμετέχοντες στην έρευνα μετρήθηκαν τα συμπτώματα κατάθλιψης, το άγχος, η αρνητική και θετική διάθεση, η ικανοποίηση από τη ζωή και γενικότερα η άνθισή τους σε αυτή.
Η κατανάλωση ωμών τροφών συσχετίσθηκε θετικά με τις περισσότερες από τις πιο πάνω μετρήσεις. 
Οι 10 τροφές που η ωμή κατανάλωσή τους συσχετίσθηκε περισσότερο με την ψυχική υγεία ήταν: τα καρώτα, οι μπανάνες, τα σκούρα πράσινα λαχανικά (όπως το σπανάκι),  το γκρέιπ φρουτ, το μαρούλι, τα εσπεριδοειδή, τα φρέσκα μούρα (βατόμουρα κλπ), τα αγγούρια και τα ακτινίδια.

Φροντίστε λοιπόν φίλες και φίλοι να έχετε καθημερινά στη διατροφή σας ωμές σαλάτες και φρούτα, όσο γίνεται πιο φρέσκα. Προφυλάσσετε έτσι και την ψυχική, όχι μόνον την σωματική σας υγεία.

Με αγάπη




Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.