Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Φυλλόδεντρο ανθισμένο

Γεια σας φίλες και φίλοι
Φυλλόδεντρο ανθισμένο
Έχω πολύ καιρό να σας μιλήσω για κηπουρική, φυτά και λουλούδια. Παρ΄ ότι, όπως πολλές φορές σας έχω πει, η κηπουρική είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους άσκησης και επαφής με τη φύση (δύο από τους τρόπους διαχείρισης των στρες της ζωής) και εγώ δεν σταματάω να ασχολούμαι με αυτήν στον κήπο μου.  
Δεν είχα, όμως, κάτι καινούργιο να σας γράψω ή να σας δείξω  σε αυτόν τον μικρό κήπο, που να μην το έχω κάνει ήδη, και γι αυτό σταμάτησα για λίγο τα σχετικά αυτά άρθρα.

Σήμερα, όμως, βγαίνοντας για την πρωινή μου βόλτα στον κήπο αντίκρισα κάτι που με καθήλωσε! Ανάμεσα στα τεράστια φύλλα ενός φυλλόδεντρου που χρόνια
βρίσκεται σε μια γωνιά του κήπου, το φως του ήλιου καθώς έπεφτε ανάμεσα στα φύλλα αυτά, μου αποκάλυψε ένα τεράστιο πανέμορφο λευκό λουλούδι ! Μεγάλο, σκληρό σαν πορσελάνη στην αφή και πανέμορφο!
Λουλούδι φυλλόδεντρου

Πραγματικά καθηλώθηκα από την έκπληξη!  Δεν ήξερα πως τα φυλλόδεντρα ανθίζουν. 
Δεν είχα ποτέ δει λουλούδι τους, ούτε στον δικό μου κήπο, ούτε σε άλλους. 

Καθώς χάιδευα αυτό το σκληρό λουλούδι, σκεφτόμουν πως δεν θα πάψει ποτέ η φύση να με προβληματίζει και να με βάζει σε σκέψεις…  Συνειδητοποίησα πως δεν είναι όλα τα λουλούδια λεπτά  και ντελικάτα όπως νόμιζα έως τώρα. Υπάρχουν και λουλούδια σκληρά, ανθεκτικά, πανέμορφα και αυτά!
Σας το φωτογράφησα για να σας το δείξω.  Δεν είναι μαγικό; Θυμίζει κοχύλι της θάλασσας, τόσο στην όψη, όσο και στην υφή...
Και όπως βλέπετε στη φωτογραφία, δίπλα του υπάρχει άλλο ένα τεράστιο μπουμπούκι έτοιμο να ανθίσει!

Έχετε ξαναδεί ποτέ τέτοιο μεγάλο και σκληρό είδος λουλουδιού; Θαυμάστε για άλλη μια φορά το μεγαλείο της φύσης και ασχοληθείτε με τον κήπο ή τις γλάστρες σας προσωπικά. Ο κόπος αυτός δεν πάει ποτέ χαμένος. Η φύση πάντα ανταμείβει με κάποιο τρόπο. Χαρίζει γύρω ομορφιά και σε εμάς υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.