Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Οι σπόροι της ντομάτας και το μάθημα των θρησκευτικών (49)

Ντομάτες του κήπου μου
Πριν λίγες ημέρες, καθάρισα και έβαλα να στεγνώσουν λίγα σποράκια από τις ντομάτες μου.
Τα έπλυνα καλά-καλά σε μικρό σουρωτήρι και στη συνέχεια τα άφησα, καθαρά από κάθε ίχνος σάρκας ντομάτας, σε ένα πλαστικό πιατάκι να στεγνώσουν. 
Βρήκα αυτή τη διαδικασία πιο εύκολη και γρήγορη από αυτήν που συστήνεται συνήθως, (να μείνουν δηλαδή για λίγες ημέρες οι σπόροι σε ένα βαζάκι με νερό για να αποχωρισθεί η σάρκα της ντομάτας και να επιπλεύσει στο νερό και στη συνέχεια να αφεθούν οι σπόροι σε χαρτί να στεγνώσουν). Στο χαρτί οι σπόροι κολλούσαν και δύσκολα μπορούσα να τους ξεκολλήσω. Έτσι εφέτος δοκίμασα άλλη τακτική.

Ωστόσο δεν αποφάσισα σήμερα να σας γράψω, για να σας αναλύσω τεχνικές καθαρισμού σπόρων. Έπιασα να γράφω, επειδή έχω κάτι πολύ σοβαρότερο
να σας πω. Αυτό που αισθάνθηκα, καθαρίζοντας με υπομονή αυτά τα σποράκια…

Ήταν μια αίσθηση μαγική… ένιωσα όλη τη μαγεία της ζωής να ξετυλίγεται στη οθόνη του νου μου, καθώς τα δάκτυλά μου, με υπομονή περίσσεια, χάιδευαν μέσα στο σουρωτήρι, κάτω από το τρεχούμενο νερό, τα σποράκια, για να αποκολλήσουν από πάνω τους τη σάρκα της ντομάτας που τα κρατούσε αιχμαλωτισμένα στην αγκαλιά της…

Σκεφτόμουν, πως ένα όμοιο με αυτά σποράκι, φυτεμένο στην αρχή της προηγούμενης άνοιξης σε μικρό γλαστράκι πρώτα και μετά στο χώμα του κήπου, μου χάρισε τούτο το καλοκαίρι με τους καρπούς του μερικές νοστιμότατες και θρεπτικότατες σαλάτες.
Και… ξαφνικά, αυτά τα απειροελάχιστα σε μέγεθος σποράκια απέκτησαν τόση μεγάλη αξία στα μάτια μου, που τα έχασα… Ο σεβασμός και η λεπτότητα με την οποία τα τοποθέτησα στο πιατάκι τους για να στεγνώσουν, με άφησε και εμένα έκπληκτη…

Νομίζω πως άρχισα να καταλαβαίνω επιτέλους τι σημαίνει η έννοια «Θεός» και σκέφτηκα πως αυτός θα ήταν ένας πολύ καλός τρόπος διδασκαλίας των θρησκευτικών στα σχολεία ! 
Το λέω αυτό, γιατί την πιο πάνω εμπειρία μου, την μοιράστηκα με τον 12χρονο εγγονό μου, που είχα εδώ κοντά μου στο νησί αυτόν τον καιρό για διακοπές, και όπως μου είπε ο ίδιος, αυτό τον έκανε να καταλάβει πολύ περισσότερα πράγματα για τον Θεό και τη φύση από αυτά που τους λένε στο σχολείο τους. 
"Γιαγιά", μου είπε, "αυτά που μας λένε στο σχολείο μου φαίνονται πολύ ψεύτικα, γι αυτό και εγώ δεν πίστευα πως υπάρχει στ' αλήθεια Θεός"... 

Έχουμε μπει σε εποχές μεγάλων αλλαγών. Πότε θα το καταλάβουν αυτό οι κάθε λογής εξουσίες;;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.