Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Υγιεινές συνταγές/ σούπες (7)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Ο χειμώνας φεύγει σιγά -σιγά και μαζί του και η όρεξή μας για ζεστές σούπες. Όμως... εγώ έχω μια σούπα που λατρεύω να την τρώω και τα καλοκαιρινά βράδυα, γιατί τρώγεται και δροσερή, είναι πολύ ελαφριά και όμως χορταστική και πολύ εύπεπτη. Είναι η γιαουρτόσουπα. Ποντιακή συνταγή, που μου έφτιαχνε η γιαγιά μου. Εγώ την απλούστευσα και την έκανα λίγο πιο ελαφριά, αφαιρώντας το βούτυρο, ωστόσο γαι όσους προτιμούν την μυρωδιά του μπορούν να την χαρούν αυθεντική, αρκεί να βάλουν μια πολύ μικρή ποσότητα βουτύρου.
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ



Γιαουρτόσουπα    (1 μερίδα) 

2-3 φλυτζάνια νερό
1 φλ. καφέ ρύζι για σούπα
1 γιαούρτι πρόβιο-κατσικίσιο με χαμηλά λιπαρά
1 κ.σ. δυόσμος ξερός
1/3 κ.γ. αλάτι

Βράζουμε το νερό και ρίχνουμε το ρύζι πλυμένο καλά και σουρωμένο, το αλάτι και τον δυόσμο. Αφήνουμε το ρύζι να σιγοβράσει καλά, και να χυλώσει, όσο χυλωμένη την θέλουμε τη σούπα μας. Ρίχνουμε στη συνέχεια το γιαούρτι (χτυπημένο λίγο μέσα στο κουτάκι του για να αφρατέψει). Ανακατεύουμε στη φωτιά να αναμιχθούν καλά τα υλικά και σερβίρουμε ζεστή τον χειμώνα, και πιο δροσερή το καλοκαίρι.

Για την αυθεντική συνταγή,  θα βράσετε το ρύζι με το αλάτι του χωρίς τον δυόσμο. Θα ρίξετε στο τέλος και το γιαούρτι και στη συνέχεια, θα κάψετε σε ένα μικρό δοχείο λίγο βούτυρο με τον δυόσμο μέσα του να μοσχομυρίσει και θα το ρίξετε το μίγμα καυτό μέσα στην έτοιμη γιαουρτόσουπα. 
Καλή σας όρεξη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.